fredag 30 maj 2008

Baglady!

Igår var det galej på söders höjder med Pam-Fanny. (erkänn att det är coolaste dubbelnamnet ever!:-) Aftonen avrundades till slut efter X antal glas vin på och himlen därtill. En intressant grej med kvällen var att det var min väska som var ute med mig. Massor av människor fick syn på min fantastiska fabulösa väska först. SEN upptäckte de att det liksom satt en människa i andra änden av väskan.Typ som när hundägare träffar andra hundägare och glatt klappar doggen innan de upptäcker att det sitter en homo sapiens i den öfre delen av kopplet.

Det ÄR en fantastisk väska och jag älskar den som en tok. Men tänk att jag i alla dessa år gått omkring och försökt odla någon slags intressant personlighet. Tänkt att det är ju bra med en skopa crazy, några skopor allmänbildning och så några nävar humor som topping och extra spice. Så visar det sig att allt som behövdes var en väska. All these yeeeears...!



1 kommentar:

Fanny sa...

Ja, tänk vad fint att även väskan fick ett glas vin på Imperiet. Har sjukt tokiga bilder på Camille när han håller i Väskan också, kommer senare på FB.

Pam-Fanny? Tjaaa, varför inte?Hahahaha