tisdag 20 maj 2008

Digidiva fyller ett år!

Tänk vad tiden går fort när man har roligt! I ett helt år har jag lurkat omkring här i min lilla pixelhörna. Då, i bloggbegynnelsen, vill jag minnas att jag sade att det här inte bara är min blogg, utan allas vår blogg. Det håller jag fortfarande fast vid.

Så berätta! Vad gör er glada? Vad gör er arga? Vad går ni igång på? Är det något särskilt ämne ni vill att jag ska skriva om? Utnyttja mina uppbokade pixlar och känn er fria att skriva om vaaaaaad ni vill. Digidivas jubileumsvecka kör igång just idag och allt är tillåtet! Modigaste, galnaste, stolligaste, roligaste kommentaren vinner evig ära och min respekt! Dessutom finns ett litet "riktigt" pris i potten också. Men vad det är avslöjar jag inte riktigt än....

Kör hårt!

1 kommentar:

Anonym sa...

häjj!
jag heter Börge Bäverbagge och bor i Borlänge. Min vackra fru har införskaffat en uppstoppad falukorv att använda som sexuell stimuli i stjärten. Det sitter en turkos fjäder längst ut på den åxå som vippar gulligt när hon går omkring naken i vår röda lada med stjärtvibratorn instoppad på plats så att säga..

tror du att falukorven tar skada av silikonbaserat glidmedel?
eller ska man använda vattenbaserat glidmedel?