lördag 24 maj 2008

Världens snyggaste skor!!


Det här är mina absoluta favorit-garderobs-skor! Nu syns det inte jättetydligt på bilden men det här är stilettos som inte är skapta för nånting annat än att åka limousine i. Jag har aldrig ens försökt gå i dem. Men ibland när jag vill känna mig lite extra fin, så tar jag fram dem. Tittar på dem. Klappar på dem. Tänker ut vilka outfits de skulle passa till. Jag fantiserar om vad mycket snyggare, lyckligare och längre jag skulle vara i dem. Blir lite till mig i trasorna av tanken att hela mitt liv skulle förvandlas till en beverly hills-idyll filmad genom vaselinlins. Sen ställer jag tillbaka dem i garderoben igen. I min fantasi är jag en grym high heel-chick. Och det får mitt plattpjuck-self att bli lite, lite gladare. Därför är de här skorna värda varenda overly pricy krona!

Inga kommentarer: