tisdag 13 maj 2008

I had a dream...

Ligger och halvdåsar. Känner att det är ganska mörkt och jag är omgärdad av en jädrans massa pryttlar. Sätter mig upp och slår upp mina sömdruckna ögon och börjar se mig om. Lutar mig mot en gigantisk, metallisk knapp som känns väldigt bekant. Inser plötsligt att jag sitter i min handväska och att jag lutar mig mot min mobiltelefon. Mobilen är stor som ett flervåningshus. Det är ganska dammigt i botten av min handväska. Ser mitt läppstift till höger. Plötsligt börjar läppstiftet liksom välta. Mot mig!! Av detta scenario vaknar jag. Vad f*n betyder det att man ligger och sover i botten av sin egen handväska....? Att man borde shoppa mera...?Att man borde köpa en lite mindre handväska...? :-D Nån där ute som är bra på drömtydning och har några andra teorier?

3 kommentarer:

Fanny sa...

Jaa du. Undrar vad Freud skulle ha att säga om det här??? Jag tolkar det iaf som att du behöver shoppa nåt. Förmodligen en handväska. Men större eller mindre? Vettetusan. Köp en av varje vettja!

rewdboy sa...

jag tolkar det som kanske första stadiet av kronisk förvirring..

Swedeheart sa...

ha ha ha!! jo serru jag ar ganska inne pa det har med dromtydning och det betyder att du genast maste inhandla ny vaska, lappstift och for sakerhets skull ocksa lite nya klader.