torsdag 15 maj 2008

Kn...-mode

Jag hade tänkt att jag skulle klara av att göra min första hardcore-blogg. När det gäller ordval och så. Jag har ju sagt både bullf och balle nu ett par gånger. Men det är svårt, svårt, svårt. Hur som helst, mode är ju inte något som bara gäller kläder och frisyrer och smink och sånt. Det är ju viktigt att vara moderiktig även i sovalkoven. Här ger jag er den ultimata gummi-listan. Som tur är verkar det finnas något för alla så det borde vara tämligen lätt att vara rubber-right i vår. Är du en Felix? Är du en Nokia? Bara att välja:-)

FELIX kondomer: Gör det goda godare

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig

GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök

NOKIA kondomer: Connecting people

OLW kondomer: För att du älskar det goda

CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott gott

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder

LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig

VICKS kondomer: Extra starka, extra friska

STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det

GINSANA kondomer: Orka mer

GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum

LOREAL kondomer: För det är jag värd

GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning

ERICSSON kondomer: It's all about communication

ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen

PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't stop

BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken


P.S Knn...kn....Näe jag kan bara inte skriva det ordet. Jag ger upp. Hej då. D.S

3 kommentarer:

rewdboy sa...

omäh...!
att skriva bullfitta är väl mer hardcore än att namnge lite kondomer..?!


bättre kan du!

Digidiva sa...

Jag hade tänkt att rubriken var det som skulle vara hardcore. Men jag misslyckades helt. Nästa gång kanske!

Heliotropen sa...

Jag hade i alla fall roligt! =)