onsdag 7 maj 2008

Ska man tävla mer månne?

Damn, den här stegräknartävlingen har skapat ett monster! Jag har blivit en fullkomlig tävlingsjunkie! Jag funderar alltså på att börja tävla i nånting igen. Denna gång mot födelsedagsbarnet Rewdboy. Han och jag har aldrig tävlat i nåt normalt utan allt har varit tävlingar mer i nån slags fylle fear factor-anda. Typ: Blondera håret. En tävling som skapades efter för många drinkar. Dricka för många drinkar är en tävling i sig. Dricka flest drinkar i flest timmar. Dricka konstigast drinkar. (Jag säger bara minttu. Oj oj perkele!) Partaja längst. Ni ser mönstret va? Hur som helst, den här gången tänkte vi göra nåt så för oss normalt som att springa midnattsloppet. På fejan hade jag bara skrivit lite kryptiskt: Tävla med Rewdie eller ej...?

Blixtsnabbt kommer detta mail från Maggan:-D

Vad ska ni nu tävla i? Våga inte färga håret igen.

5 kommentarer:

yoakeem sa...

Ja, nånting är ju fel med er två. Alltid ska det tävlas i nånting. :)

rewdboy sa...

HAHAHAHAHAHA!
maggans reaktion va så jäääävla bra!

Fanny sa...

Sötaste Pejvan, jag ska heja som attan om du springer Midnattsloppet, jag loooovar! H ska också springa, men jag gissar att ni kanske inte är i samma startgrupp, han springer numera i startgrupp 2 (under 1 timme på milen). Men det blir en himla underhållande kväll, tror jag!

Digidiva sa...

Bästaste Fanny, jag kan med rätt stor säkerhet säga att jag och Harald inte hamnar i samma startgrupp. Jag satt och letade efter startgruppen "storrökare" men det verkar inte finnas nån som heter det...

Digidiva sa...

Men kommer du och heja så ska jag nog klara av att kräla i mål efter 3-4 dar;-D