måndag 5 maj 2008

Pimp my korvmoj!

Har varit på lite lunchpromenad och gick en sväng bort till st eriksplan. På ganska långt avstånd ser jag att st eriksgrillen är bra mycket gulare än vad den brukar vara i vanliga fall. När jag kommer lite närmare ser jag att hela ena sidan förestället en glad, korvätande Homer Simpson! Han som har grillen är redan tjenis med sambon (de vinkar glatt till varandra och kan varandras förnamn) och gör norra hemisfärens godaste tunnbrödrullar. Nu blev hela korvmoj-ambiencen ännu lite roligare. Gult är inte fult, gult är kult!

1 kommentar:

yoakeem sa...

Är det Haddan som äger korvmojen? I sådana fall är jag inte förvånad att Mags är tjenis med honom. Eller egentligen är jag inte förvånad i alla fall. Dröjer nog bara ett par veckor innan de andra grillinnehavarna insett vilken kassako han är och börjar joddla efter honom då han går förbi! ;)