måndag 5 maj 2008

Resumé över valborgsledigheten

onsdag: halvdag på jobbet. Helkväll med yoakeem, yonaz, magnus, cecilia, lars och oscar. Vin och boule i hagaparken. nightcap på sommar på odenplan.

torsdag: yonaz yster kommer på besök. vi går och äter middag på monks. De har över 2 500 ölsorter. Bara en sån sak! nightcap på Sommar på odenplan.

fredag: Lite shopping på dan. Drink på mälarpaviljongen. en drink till på Kungsholmen. Middag med foodcourt-gänget på el diablo. Fantastisk mat, fantastisk personal och även en glad överraskning med tequila som måltidsdryck. Låter inte klokt, men passade förvånansvärt bra. Det här var nog inte heller den billiga skit-tequila man shottade sönder sig med i öfre tonåren....

lördag: sen lunch på ciao ciao. andy warhol-utställning hela dan. Stillsam tacokväll hemma.

Söndag: Promenad runt Karlberg. Thai-mat till middag. Försökte lägga mig tidigt. Funkade inte alls.

Måndag: Ja, och nu är det måndag. Jag är så trött så jag nästan känner mig bakfull. Förhoppningsvis kan jag somna i natt innan fåglarna börjar morgonkvittra.

Inga kommentarer: