onsdag 28 maj 2008

snel hest 2.0= hestgledjeh

Jag måste någon gång ha nämnt att en av mina absoluta favvosajter är www.snelhest.se. Det är egentligen en rätt menlös plats men jag skrattar mig halvt fördärvad varenda gång jag surfar in där. Hur som helst, den sajten har varit sig ganska lik i alla år. Nu har dock 2.0-versionen av snel hest kommit ,nämligen hestgledjeh. Och nu skrattade jag mig faktiskt HELT fördärvad! Här ska ni få se på utveckling! Klicka pilden, skraata och pli jettejetteklad!

4 kommentarer:

Fanny sa...

HAHAHAHAHAHAHA, gillar särskilt pilen med hestpapa inte leva...

rewdboy sa...

snelhest..världens bästa sajt!!
kalla mig gammalmodig men jag tycker originalet är mycket bättre
den känns mycket mer äkta än den nya.

fast..visst, om du hade visat mig snelhest 2.0 och jag aldrig sett originalet hade jag ju garvat en del. nu blir jag bara lack

Digidiva sa...

Äh, du är bara lack för att du inte är i London;-)

kallepa sa...

Hela storyn här:

http://www.bartoll.com/snelhest/

Med många varianter. LOLa på!