torsdag 22 maj 2008

Style by Knutby?

Idag har jag klätt mig i en outfit som jag själv anser kan kallas "somrig". Det innebär ljusa kläder som man bara kan äta cous cous i. Allt annat kommer garanterat att förvandlas till dregel i mungipan och bli en fläckig meny överallt på kroppen. Alternativt så får man tics i armen och häller kaffet över sig utan att fatta hur det gick till. Lite samma känsla som när man går över en bro och måste skynda sig över för att inte kasta handväskan i vattnet, ni vet? Jag tycker i alla fall själv att blusen är jättetjusig. Men smaken är som baken som bekant. Så övriga recensioner jag fått på just blusen är:

- Anne på grönkulla
- Frireligiös
- Lilla huset på prärien
- Flickskola
- Kalas på klostret



Om ni för övrigt tycker bilden är ett muggshot så har ni helt rätt. Plåtningen skedde inne på jobbets wc.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Hahahaha kalas på klostret!! Jag tycker det var fantastiskt snyggt, tror de där findusgrönsakerna vi har i frysen kan funka de med.

http://visionistas.blogspot.com/

Fanny sa...

Jag tycker också du är supertjusig. Somrig, tänker jag.
Frireligiös, näe. Då skulle blusen ha varit större och mera tältformad.

Anonym sa...

åååh jag trodde jag va den enda i världen som har kasta-väskan-i-vattnet-tixet!! :D

Digidiva sa...

Heeeej Vicky! Välkommen hit! (Jag har för övrigt så många tics att det nog egentligen är tics hela min personlighet bygger på) *fniss*

Och tack Johanna & Fanny. Skönt att det finns några här i världen som kan se att det finns en tjusig finsk rocker bakom den frikyrkliga blusen:-D