måndag 2 juni 2008

Laddad!

Helgen har varit så intensiv så jag knappt vet var jag ska börja men jag har i alla fall hunnit med att titta på marathon (En ny grej jag aldrig sett förut är att många av killarna helt ohämmat hängde ut snabeln och kissade ner sig medan de fortsatte springa! Well, är man en äkta vinnarskalle så antar jag att något så banalt som kisspauser inte ska få sno sekunder...)

Födelsedags/inflyttningsfest, shopping och så avslutades helgen med en supertrevlig möhippa. Vin på Josefinas, femkamp på Grönan och middag på grill ruby. Mycket najs.

Och apropå shopping så har jag gjort något så storslaget som att köpa en extra laddare till min mobil. Jag tror det kommer förändra mitt liv radikalt. Det kommer att gå att få tag på mig. Jag kommer att kunna svara på samtal och sms. Jag kommer kunna använda mobilen som mobil, inte som telefonsvarare. Så, vänner, ni som inte redan gett upp, call me. Jag är 100% laddad från och med nu!

3 kommentarer:

yoakeem sa...

Följde det med ett litet finger med laddaren också? Ett som sätter på ringsignalen från ljudlös då någon ringer? ;)

Fanny sa...

Ahaaa... *förstår plötsligt varför digi-diva aldrig svarar* hahahaha

Digidiva sa...

Hahaha! Näääää, det gjorde inte det men det hade varit roligt att höra vad expediten skulle sagt om man kunde ha fått det på köpet:

"Var så god, här är din laddare. Jag ger dig fingret. Helt gratis."