måndag 16 juni 2008

Dagens outfit!

- Underbar, lätt guldglittrig kepa. För de där dagarna när håret ser lite extra jävligt ut. ;-) 50 pix på Lindex, kompis!!

- Kofta med 3/4ärm. Kan mycket väl också vara från Lindex. Minns inte riktigt.

- Grön topp med puffärmar. Nümph, inhandlad på ETC Odengatan.

- Halsband: Creole.

Ej i bild: Olivgröna cargo-byxor 365sunshine från MQ. Megabekväma!
Glittriga steps, också från MQ.
Sneakers med glitterdetaljer och silvriga skosnören. Donna Girl.

Munnen: Jag vet inte vad jag fick för plutanfall. Det är i alla fall min originalmun. Det finns ingen botox i bild.


3 kommentarer:

rewdboy sa...

snyggt att liksom bara råka sätta kameran mitt över ögonen på dig själv.

Fanny sa...

Tyvärr kan jag inte gå med Haralds höga oranga hatt på jobbet. Jag har a bad hair year just nu :-(

Digidiva sa...

Jag försökte fota mig själv på vanligt sätt säkert 10 ggr. Efter att ha lyckats både med halshuggning och motionblur så tröttnade jag och fotade i spegeln i stället. Jag stod på jobbtoan så jag menar jag kunde ju inte vara där hur länge som helst. Folk skulle ju kunna få för sig att jag...gör nummer två. Då var alternativet att censurera halva nyllet mycket bättre!