tisdag 17 juni 2008

Gniiiarrrgh, jag blir tokig!

Vi har några byggare på innergården som...ja...bygger. Eftersom det är vaaaarmt på kontoret så har jag öppnat alla fönster som går att öppna och sitter i ett ganska skönt korsdrag. Då är grejen med byggarna att det är ena glada gynnare. Och det är ju bra. Bra, bra, jättebra. Men nu har de visslat oavbrutet i två timmar. Och det är inte vilken trudelutt som helst heller utan världens kanske mest enerverande låt! Testa och se hur länge ni står ut.

2 kommentarer:

yoakeem sa...

Hmmm, jag misstänker att de kanske har samma enerverande ringsignal på mobilen som min kollega Ola. Just denna melodi, men visslande. Eller så kanske de visslar själva. vad vet jag? ;)

Digidiva sa...

Hälsa Ola! Han är en cool kille. Men han måste ändå byta trudelutt på moben.:-D