måndag 16 juni 2008

Min mor- norra hemisfärens sämsta säljare.

Min mamma hade en soffa hon ville bli av med. Det var en rälig soffa så det tycker jag var bra tänkt av henne. Även hon har hört talas om Blocket men eftersom hon inte har nån dator bad hon mig ta fina bilder på den fula soffan och lägga in annonser. Jag skrev in ett mycket mänskligt pris och lade till meningen om att priset var prutat och klart. (Dvs kom inte hit med 2 gulltior på fickan och försök.)
Så kommer det väl då två tjugonåntings och tittar på soffan. Så står de och konfererar med varandra och undrar om de ska ha råd. Soffa eller sommarlov, soffa eller sommarlov liksom. Då tänds något i hennes övermoderliga hjärta och helt sonika så SKÄNKER hon bort soffskrället. Ja ni hörde rätt! Hon GER bort den helt utan vidare funderingar. Där rök ett par tusen spänn som t.ex jag kunde ha fått nåt fint för ju. Ja-a det är väl bara att gratulera dem antar jag. Nu får de ju råd med några fler bärs under EM...

2 kommentarer:

rewdboy sa...

hahaha!
mor din verkar grym!
säg till när hon säljer nåt mer så kanske jag *ehrm* köper...

Fanny sa...

men härregud. stackars mooominmamma.