onsdag 18 juni 2008

Europride fabuloso i fantastico!

Jag är helt övertygad om att årets pridefestival kommer bli ett rabadaj utöver det vanliga! Förutom att det är Europride och det troligen kommer att komma tiotusen tyska läderbögar så är artisterna och estradörerna i år av världsklass. De är glammiga, diviga, och alldeles fantastiska. Jag är otroligt glad för att jag redan köpt biljett och alltså är garanterad att få vara med på allt det här härliga! Se bara hjältarna nedanför. Bara de är ju för fasikens värda biljettpriset!


Invigningstalare:Den indiske prinsen Manvendra Singh Gohil. Jag har lite att lära av denne man när det gäller att bära en filt moderiktigt. Det har faktiskt aldrig slagit mig att jag kan vira hela alltihopet runt huvudet och klumpa ihop den till en käck rosett på sidan!


Underhållare: Den finske folkhemsgalningen M.A Numminen
Mannen är som en gummiboll som hela tiden kommer tillbaks till mig.


5 kommentarer:

Anonym sa...

that's way too cool.

yoakeem sa...

DogTag-biljetterna till EuroPride är slutsålda. Aldrig tidigare har de sålt slut så snabbt. Dagsbiljetter finns fortfarande. Oj oj oj, det kommer att bli galet! ;)

Anonym sa...

It could widen my imagination towards the things that you are posting.

Anonym sa...

The nice thing with this blog is, its very awsome when it comes to there topic.

Anonym sa...

This is a nice blog. I like it!