onsdag 25 juni 2008

Inofficiellt personbästa!

Igår gick jag en promenad efter jobbet. Jag blev under tiden väldigt trött, väldigt varm och väldigt hungrig. Faktiskt så hungrig så när sambon ringde på mobilen hade jag bara morranden och vokaler kvar i kroppen. Det blev ett kort samtal och väl hemma är det första han säger: Det finns färdiga mackor till dig i köket! Fortfarande ganska grumpy hugger jag glupskt in på smörkisarna. Vad jag inte vet är att Maggan sätter igång ett tidtagarur i samma sekund jag tar första tuggan. Resultat? Efter exakt 4 minuter och 29 sekunder dansar och sjunger jag igen. Om jag äter en chokladkaka nästa gång kanske jag kan halvera tiden. Guinness rekordbok, here I come!

4 kommentarer:

rewdboy sa...

haha!
jag känner igen mig lite i din beskrivning av att man blir lite lack när man e hungrig. jag blir helt jävla sänkt när jag e hungrig. nästan lite aggro.

när jag gick i mellanstadiet blev jag beordrad att ha med mig mackor och frukt för att äta före lunch för jag blev så sur timmen/halvtimmen innan lunch pga hunger.

inte riktigt lika farligt längre men jag e fortfarande sån att jag blir sur som fan när jag e hungrig och folk verkar liksom mot mig

yoakeem sa...

Rudde. Folk ÄR emot dig oavsett som du är hungrig eller ej. Vet du inte det? Det är samma som att folk är mot mig då jag e bakis. Elaka människor.

Beträffande Pejvans matilska så kan jag bara bekräfta att den är av den elakartade sorten och man gör bäst i all hålla sig undan, om man inte har en vegobiff i handen att mata henne med. ;)

Swedeheart sa...

Jag har val aldrig sett Pejvan ilsk?? Vafalls? Jag trodde Pejvan bara kom i en version; glad!!

Digidiva sa...

Älsklings-Moxa mi. Det stämmer till 99%. Men när jag är hungrig så blir jag nån slags korsning mellan Hulken/Frankenstein; grön och brölig.