tisdag 26 augusti 2008

Saw.

Nähä. Jag ska inte glamma runt i affärer med mysko musik och gayiga manorektiker till expediter. Jag ska inte prova klänningar där jag inte fattar vad som är fram eller bak. (Apropå det, så är det alltid så med Mccartneys kläder. Jag fattar aldrig hur man ska ta på dem, så därför har jag aldrig köpt nåt ur hennes kollektion...Is that just me?) Jag kommer alltså inte att se ut som en påfågel på crack nästa festliga tillställning heller.

Jag ska in på Claes Olsson och köpa en såg! En otäck, farlig, hajtandad såg som kommer att rosta och bli ännu farligare. Why? Jo, för att vi köpte en ny, fin tv-bänk härförleden. Tyvärr fick inte vår gamla, fula dvd-spelare plats i den, så nu ska här sågas till lite andningshål till dvd-stackarn. Jag säger då det. Outgrundliga äro livets vägar....

1 kommentar:

rewdboy sa...

eh? med en sån där såg?

testat en sticksåg? eller vad fan som helst? inte en fogsvans...