onsdag 20 augusti 2008

Nu blir det reklampaus!

Om ni vill följa en nätdoku som har potential att utvecklas till något riktigt grymt så mååååste ni gå in på:

http://mitt.livjust.nu/Default.aspx

I korthet: Daté-Paté (franska för Data-Pata;-) och Rewdboy filosoferar och resonerar om livet i stort. Det som gör det hela intressant är att de inte håller med varandra om någonting, någonstans, någonsin. Jag har varit där 2 gånger idag och de har redan hunnit avverka både SJ:s uselhet och världsekonomins tillstånd. Ärligt, jag tror det här kan utvecklas till något helt galet. Egentligen borde de skaffa en gemensam blogg där de avverkar ämnen dagligen. Fatta vilka verbala catfights det skulle kunna bli! Jag vet att jag skulle bli stammis i alla fall! :-D

5 kommentarer:

rewdboy sa...

i mitt nästa liv ska jag bli en sån där mainstream JA-sägare. jag ska hålla med allt och alla och tro på allt. kanske blir ett lättare liv då..

:-)



rqwwbzug

Digidiva sa...

NOOOOOOOOOOOOO!!!! Det får du inte bli i nåt liv!!!! Gör som jag säger och starta en debattblogg tillsammans med Dallas istället. Det vore roligt för oss alla. :-)

rewdboy sa...

aldrig i livet!


jag diskuterar för kul. inte på kommando

Anonym sa...

Jag håller med, diskuterar inte på kommande.

VA!?!?!? Jag höll med Rudde! Himlen rasar, det snöar i helvetet.

kmrbnaxt

Digidiva sa...

Är ni ÖVERENS om nånting??? Nä huuu, nu är apokalypsen nära...!