tisdag 5 augusti 2008

La dolce vita har sitt pris.

När man plötsligt börjar leva det ljuva livet och byter ut den dagliga youghurt/linfrödrinken mot dagliga alkoholdrinkar så sätter det sina spår på många sätt. Ett av dem är att man ser ut som att man stoppat en badboll innanför byxlinningen. Idag är dagen jag ska börja krympa den badbollen och jag ska alltså träna för första gången på hela semestern. Om inte annat så är det lika bra att köra igång innan folk börjar samlas runt en och tro att man är nån slags samlingspunkt för luftballongfärder menar jag. Och det är också på tiden att andra delar av kroppen än levern får sin dagliga träningsdos. Hoppas jag överlever. Wish me luck!


Se så vackert jag svävar genom stan:

1 kommentar:

rewdboy sa...

hörru. släpp ut lite luft så kanske du landar...