tisdag 12 augusti 2008

Apropå att dö en smula.

Läser på Rewdboys blogg att han redan nu, så här på blanka tisdagen, fasar för att han kommer att vara en död man på söndagen. Detta oroar han sig för eftersom han ska springa midnattslopp på lördagen. Egentligen var tanken att jag också skulle springa det där satansloppet men jag har efter semestern insett mina begränsningar och väljer alltså att banga. Jag skulle förmodligen inte bara vara död på söndagen, med min vanliga tur skulle jag säkert bli en odöd zombie som straffas med att vandra omkring här på jorden med konstant träningsvärk ända fram till apokalypsen. Jag pallar fasen inte ens tanken på det. Så jag håller mig till saker jag är bra på istället som t.ex dricka drinkar och shoppa.

2 kommentarer:

rewdboy sa...

chicken...

chi-chi-chiiickeeeeeeen!

CHICKEEEEN!
KYCKLING!!

rewdboy sa...

CHICKEEEEEN!