tisdag 19 augusti 2008

Kidnappad av SATS!

Okej, jag har lyckats undvika sats jäääääävla skitgym i nästan 10 år. Ja, jag var medlem där en gång i tiden men lyckades till slut efter mycket tjafsande med osympatisk receptionspersonal säga upp medlemskapet. (Det var svårare än att ta sig ur en sekt i tell you!) Då bestämde jag att jag aaaaaaldrig skulle hamna i deras ondskefulla nät av dammråttor, överdyra medlemskap och halvsunkiga gym igen. Jag har sedan länge tränat på World class och varit extremt nöjd med det. Så igår när jag ska gå och träna på hemmagymet vad skådar då mitt norra öga??? Jo, en ful, gul jätteskylt har tagit över hela den fina byggnaden på Kungsholmen. Vet ni vad första åtgärden kommer att vara...? Höja priset på medlemskapet med 100 spänn i månaden rätt av!! Helt sjukt!!! Nu är problemet att det är det närmaste gym jag har, men jag kan lätt tänka mig att börja dagspendla till Nynäshamn om det behövs. Jag vägrar, vägrar, VÄGRAR bli medlem i snusk-SATS!

1 kommentar:

Heliotropen sa...

De vill ju gärna att man betalar månadsvid med autogiro, så att man ska missa när det är dags att säga upp medlemskapet. Själv har jag alltid insisterat på att betala hela summan på en gång, vilket de inte alls varit förtjusta i. I övrigt har jag dock varit nöjd, men nu är det några är sedan jag tränade på SATS senast.