måndag 11 augusti 2008

Festival igen!

Ja-a, jag trodde att jag varit med om allt konstigt eftersom jag avslutade semestern med pride-festival. Men icke. I helgen har jag varit på...(samlar kraft för att skriva ordet)kukfestival. Där hade vi minsann ingen gammal tipspromenad. Vi körde olika olympiska grenar som:

- klä k*k med klädnypor.
-kast med k*k
-k*kbingo

Sen fick vi varsin fining som vi kunde fästa i skärpet också. Notera min på bilden nedan. Inte för att jag vet hur pungbråck ser ut men det är så jag föreställer mig att det ser ut. Lite hopklumpat, överdimensionerat och ostyrigt på nåt sätt. Festivalarrangören till höger i bild. Anledningen till att vi är mitt i skogen är att hon av nån anledning tyckte det var pinsamt att ha festivalen i sin trädgård. Fattar inte varför....;-)

3 kommentarer:

yoakeem sa...

Tilläggas bör ju också att allt blev ännu mer konstigt då en familj med cykelhjälmar (!) beslutade sig att ta en skogspromenad i regnet. De stirrade ganska ordentligt, både en och två gånger, på samlingen människor som står mitt i skogen med tygpenisar vid sitt underliv.

Digidiva sa...

Jag tror att vi lätt kommer vara största nyheten i deras kommande lokaltidning:-D

rewdboy sa...

maggie har ju ett stadigt men samtidigt ömsint grepp om sin dolme. han verkar van vid det där...