måndag 18 augusti 2008

Djurö i bilder

Det går helt enkelt inte att sammanfatta helgen i ord så ett axplock av snygga badkläder, kanotister och allmänna partyprissar kanske kan ge er ett hum om hur en fest på Djurö kan gå till. Självklart avrundades natten i äkta skärgårdsstil med gitarr och sång. Jag bidrog med några tondöva skrik jag också!

Syster och Mags. (Nu i rätt format åt rätt håll med rätt partyhumör:-)



Det underligaste av allt: EN MIMARE!!!


Gitarrist på nattkröken



Okej om man tar ett gäng människor som druckit alkohol sen 11.00 på förmiddagen så kan inte en kanotfärd sluta på nåt annat sätt.



Helt sjuk grej; bat-speedos! (OBS! Det är inte tjejen som har bloggen som har tagit bilden!)


3 kommentarer:

Fanny sa...

Vilken fin bild på Mags och Sanna. Men varför ligger dom ner. Var dom så trötta? Hahaha.

Badbrallorna var kanske inte snyggast dårå.

rewdboy sa...

äntligen har du vänt på den där jävla bilden. bröt fan nacken igår när jag försökte se vad den föreställde

Digidiva sa...

Hahahaha! Av alla de här, i mitt tycke, rätt underliga bilderna så kom största reaktionerna på att jag inte vänt bilden på mags och sis åt rätt håll. Fantastiskt....:-D