onsdag 20 augusti 2008

Jag är lite här, där och everywäär.

Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag är en sån där person som på nåt sätt alltid lyckas hamna "där det händer". Jag går rätt in i utländska presidenters limousiner, filmpremiärer, bankrån (japp, jag höll på att svimma/kissa på mig/dö av skräck!!) och så nu då rätt in i en filminspelning. Alla de här ovannämnda sakerna har det gemensamt att någon kommer och pekar med hela handen och säger att jag ska gå nån annanstans. Så summan av kardemumman är att jag är en sån där människa som alltid hamnar på platser där jag inte borde vara. Hur kan det vara så? Är det min nyfikenhet som undermedvetet styr mig rätt in i handlingens epicentrum? Eller är det mina jumboöron (Jag har sjukt bra hörsel. For real!) som på nåt slags omedvetet plan hör att det håller på att händer nåt roligt som jag inte vill missa? Och när ska någon vinka och säga att jag får vara med istället för att hötta med kalla handen?

Filminspelning! Hej:-D


NEJ!Go away!

Inga kommentarer: