fredag 29 augusti 2008

Kristet musiktips!!

Det är mycket möjligt att jag är sist på hela planeten som hör talas om den här gruppen för de har tydligen släppt 7-8 plattor genom åren. I alla fall, jag hörde för första gången i mitt liv talas om gruppen "The kristet utseende". De har bland annat gjort en skiva som heter "pang på pungen i portugal". Bara en sån grej. De har även en finfin sång som heter Quinna. Där finns en låtrad som går (blunda nu alla feminister):

"Kvinnor kan inte ens dricka sprit, vad är det för skit."

Så. Enough said! Youtuba och lyssna vidare själva. Det här var lätt det sjukaste jag hört på länge.

1 kommentar:

yoakeem sa...

Helt korrekt att du måste vara den sista på jorden som inte hört talas om den gruppen. Om jag inte missminner mig så var det Fidde som var en stolt anhängare till dem.