onsdag 6 augusti 2008

Det var väl själva....

Jag har surfat runt på diverse gaycommunities i flera dagar nu. Detta enbart för att jag och mitt ego ville se om jag lyckats fastna på bild nånstans. Efter att ha gått genom arkiv efter arkiv kan jag bittert konstatera att ICKE! Jag finns inte med på en enda sketen bild!!! Jag ska genast börja fundera ut en strategi till nästa år. Frågan är bara hur fasiken man tävlar med neonmuffins och supersizade plyschvaginor?! Nån som har några briljanta idéer?? Vi ha ca 360 dar på oss att komma på Idén med stort I som gör att min nuna syns i varenda blaska som existerar sommaren 2009.




4 kommentarer:

rewdboy sa...

testa att måla punanin neongrön å gå näck från midjan å neråt. jag lovar att du kommer bli fotograferad....

Fanny sa...

Pam och Digi-Diva kanske ska hyra en snygg cab i nån klatchig färg, med chaufför, och hänga lite snyggt ovanpå? Med matchande drinkar???

Digidiva sa...

Fantastiska förslag!:-D Rewdboys är nog lätt den med 100% fotogaranti, men Fannys var lite mer i de banor jag själv funderat på.

rewdboy sa...

visst..hennes förslag var väl trevligt och fint. men det är aningen för mainstream och vanligt för att ge dig uppmärksamhet under pride.

och eftersom det var det du ville ha så måste du vara lite djärvare. eller acceptera att du inte blir uppmärksammad. du kan inte både ha kakan kvar och samtidigt äta upp den...som man säger