onsdag 27 augusti 2008

Jag drömde om Stella!

Och inte artois utan mccartney. Hennes komplicerade kläder hakade tydligen fast i mitt undermedvetna så i natt hade jag en otäckt verklig mardröm. Det allra otäckaste är att det förmodligen skulle kunna hända i verkligheten. Drömmen i korthet var så här:

Jag var stajlad till tusen och skulle iväg på en urviktig fest. Jag har på mig nån slags hålig avant garde-top, glittrig kjol och stilettklackar. Jag tittar mig själv i spegeln tusen gånger innan jag till slut känner mig riktigt nöjd och går ut genom dörren. jag blir hämtad av en limousine och vi anländer till nåt galet överdådigt palats någonstans i världen.

På slottsbacken blir jag mött av just självaste Stella som genast säger: Men varför har du på dig kalsonger på överkroppen...? Och plötsligt ser jag själv urtydligt att det faktiskt är ett par kalsonger jag har på mig som överdel! Jag har snärjt mig genom ena hålet för benet medan resten bara sladdrar omotiverat i vinden....

Sen vaknade jag helt kallsvettig och bestämde mig för att inte testa några konstiga nymodigheter hädanefter. Jeans och tisha är ju faktiskt en enkel, klassisk look som funkar i alla lägen. Det får bli min nya stil.

3 kommentarer:

yoakeem sa...

HAHAHA! Det får mig osökt att tänka på ett av mina favoritavsnitt i Seinfeld. Elaine går på värktabletter och är helt galen! STELLLLLLAAAAA!

http://www.youtube.com/watch?v=jl8IxsgovZw

Digidiva sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Den där scenen hade jag helt glömt bort. Sjukt roligt!!:-D

Johanna sa...

Fy faaan vilken ångest!