tisdag 1 april 2008

Prison break- en jääävla säsong TILL??

Okej, jag har missat storheten med det här programmet totalt. Jag kan inte för mitt liv fatta varför nån vill se säsong efter säsong efter säsong av ett program där huvudrollen innehas av en gubbe som inte gör nåt annat än springer omkring och ser sur ut. Ibland springer han inomhus. Ibland springer han utomhus. Ibland springer han inifrån och ut. Han är hela tiden pyramid-svettig (det där "rätta" sättet att svettas på som visar att man har en atletisk kroppsbyggnad och därmed har en upp och ner-vänd pyramid på ryggen). Han har hela tiden en tillgjord, teatralisk bekymmersrynka mellan ögonbrynen. Han är hela tiden sjukt tråkig. Om nån kan hitta en enda scen ur serien där han har ett annat ansiktsuttryck så berätta pliis. Jag tycker prison break bara är trist fejk.

3 kommentarer:

rewdboy sa...

prison break e bra!
shut up!

yoakeem sa...

Kanske ser han butter ut för att han sitter i fängelse eller är på rymmen? Kanske springer han för att inte åka dit när han är på rymmen? Jag vet inte. Bara en teori från min sida. Men å andra sidan så vet jag ju att detta är ett aprilskämt då du vid såååå många tillfällen förut förklarat din kärlek till denna serie. Ehmmmm.... ;)

rewdboy sa...

jocke..de e bra teorier det där. en intelligent tant som pejvan borde ha räknat ut dom själv. men hon verkar förblindad av hans härliga svettiga kropp