fredag 18 april 2008

Detta är inte en modeblogg!

Och nu gör jag en tony irwing: MEN, jag har i alla fall idag sett vad jag garanterat inte kommer att ha på mig den här säsongen. Eller nån annan säsong. Eller ens om helvetet frös till is faktiskt. (Vilket vissa säger att helvetet redan gjort eftersom Finland vunnit eurovision song contest)

Här kommer i alla fall outfiten från helvetet nerifrån och upp:

Koboltblå pumps
Tubsockor som korvat sig
svarta glansiga leggings. såg lite ut som latex.
jeansshorts som slutade ovanför skinkvecken. Fattar ni?? Asset hängde alltså ut!!! (Gråter nästan av tanken)
Midjekort grisrosa hoodie.
Billigt rostigt bling på handleder och runt hals.
MYCKET stram hästsvans, mitt på skallen á la Lilla My i mumintrollen

Ja. Tur att solen skiner. Och att jag inte blev blind av den där synen. Nu har jag gjort mig förtjänt av lite helg.

Ha en jättetrevlig helg allesammans!

Inga kommentarer: