tisdag 15 april 2008

Då var det en sån därna seminariedag igen.

den här gången avhandlades ämnet "att bygga varumärken genom storytelling" under en lunchtimme, och jag hann även med att äta en god lunch, mingla samt strössla ut lite visitkort. Jag måste vara sjukt lätt att göra intryck på för åter igen blev jag så inspirerad att jag ville tillbaka till kontoret och göra massor, massor, massor av kampanjer. Och nu är det precis det jag sitter och gör. Definitivt skoj, men det resulterar ju tyvärr också i ett något magert bloggande. Jag lovar att återkomma med full styrka inom en snar framtid! Och apropå inspirerad, så är jag ju även inspirerad av Rewdboys modebloggande. Jag funderar starkt på att muta in nån slags nisch jag också. Är inte helt på det klara med vad det skulle kunna vara, men NÅNTING måste det ju finnas kvar där ute som inte ännu nått bloggosfären. Jag funderar och återkommer. Jag tror faktiskt jag tar mig en lyxkaffe och går och ställer mig i solskenet och funderar en stund...

2 kommentarer:

rewdboy sa...

du kanske kan börja "mingelblogga", "seminarieblogga" eller "byråblogga"

vad säjs om dom ideerna?

yoakeem sa...

Eller kanske stadsbesökblogga, med tanke på att du lyckas stöta på dessa stora personer lite titt som tätt på dina morgonstrapatser. :)