onsdag 2 april 2008

Ibland kan lite inspiration nästan göra en nykär.

Och fast rubriken låter som en början på en porrnovell i Hemmets journal, så är det mer så att jag är lite yrkesmässigt nykär. Jag antar att det är svårt att missa att guldäggsveckan pågår för fulla muggar och därmed finns det också ett antal seminarier att bevista. Jag har inte gått på några av de andra men var imorse på ett seminarium där man pratade om trender och framtid i digital marknadsföring. Det var så långt från en gäspig powerpoint-dvala man kan komma. Vi snackar sån nytändning att jag småjoggade tillbaka till kontoret för jag ville kasta mig framför datorn och börja göra framtidens kampanjer!

1 kommentar:

rewdboy sa...

omäh! du får ju berätta mer än sådär!
vad var det som gjorde dig så inspirerad. kläm fram med det nu!