fredag 11 april 2008

So, Mr Schulman, vi meet at last!

Japp, så är det. Imorse när jag som vanligt gled omkring på Stureplan så möter jag allas vår Alex Schulman! Han var dock inte helt lätt att känna igen, för han hade en kombination av cykelrygg och gamnacke som sällan skådats. Faktiskt hade han huvudet så nerböjt att med bara aningens längre näsa hade han nuddat mark. Han såg rent av lite ledsen ut. Jag undrar självfallet vad som kan tynga Sveriges bloggkungs hjärta. Kan det vara för att han alltid får höra att han är ful och dum? Jag måste säga att han inte alls är särskilt ful i verkligheten. Jag tyckte faktiskt att han var ganska söt. På nåt slags hästaktigt sätt.

Att han är dum och ledsen måste ju bero på att han inte fått tillräckligt med havre och kärlek. Därför vill jag tipsa om nedanstående länk. Denna vetenskapliga högborg visar ju klart och tydligt att lite havre och lite klappar gör dum hest till snel hest. Var så god, Alex. Jag hoppas innerligt att du går med högt buret huvud och gnäggar glatt nästa gång vi ses:

www.snelhest.se

4 kommentarer:

rewdboy sa...

om han e bloggkung så e jag bloggkaiser!

Digidiva sa...

Nå kung kanske var att ta i. Men han är en blogghäst i alla fall.

rewdboy sa...

haha! blogghäst låter fint!

Swedeheart sa...

oj da. jag trodde jag laste jockes blogg. hajjade till lite da han skrev att schulman var sot. ( jag vet inte vem schulman ar, maste googla!)