onsdag 30 april 2008

Idag firar vi!

Ja idag ska det verkligen firas! Inte bara vårens ankomst och valborg och allt det där utan vi har ju faktiskt två födelsedagsbarn som ska uppmärksammas också: Först är det ju allas vår vän,knugen. Jag känner inte dig jättebra Carl-Gustaf, men du verkar vara en ganska okej kille. Du skulle kanske behöva lära dig stava lite bättre, men på det stora hela taget så verkar du hyvens. Klart jag hoppas du ska ha en bra födelsedag. Grattis alltså! Hör av dig så berättar jag vart du ska skicka inbjudan till festen. Jag lovar att komma med mitt soligaste humör och dessutom köper jag en jättefin present. Vill du ha tips så tycker jag väldigt mycket om chokladtårta och champagne. så nu vet du det. Vi hörs C-G.

Dagens andra födelsedagsbarn känner jag mycket bättre. Det är världens goaste Cecilia. Hon och jag har skrattat, gråtit, sjungit, dansat, ja helt enkelt haft en massa bus och äventyr för oss. Och mer lär det bli. Cecilia är dessutom bra på att stava. Det är bra tycker jag.

Så av hela mitt hjärta vill jag önska er båda en fantastisk födelsedag!






1 kommentar:

rewdboy sa...

jag tycker att knugen har en grym frilla..!
cecilia ser lite mer konservativ ut här och knugen ser ut som en hippie