torsdag 10 april 2008

Och nu är det snart helg.Igen!

Det gör mig absolut ingenting, om man kan kopiera/klistra in vädret från förra helgen blir jag ännu gladare. Däremot går det i en sån jädra fart så jag har knappt hunnit känna in vad som hände förra helgen. Kort referat av föregående intensiv-helg alltså:

Fredag: Vinlunch med Joacim och Flashe på Le Rouge. Gassande solsken och glamour-lunch är en svårslagen kombination! Vi firade med lite mer vin på jobbet eftersom vi började närma oss slutet på ett webb-projekt. Sedan var det ju även den dagen i månaden när vårt glada lilla matgäng skulle ut och äta. Den här gången förärade vi Lo Scudetto med ett besök. Fantastisk service, inte fullt lika fantastisk mat men väl värt ett besök!!! Efter detta mötte vi upp några vänner som var på besök här i hufvudstaden. Vi begav oss till Hotellet där jag dansade så att badunka-chunken (se tidigare inlägg för ordförklaring) värkte i 3 dar efteråt.

Lördag: Lånade en fantastisk systemkamera från Magnus jobb så vi spenderade hela dagen i hagaparken och lekte med ljus- och slutarinställningar på kameran. Mycket skit blev det, men ett och annat guldkorn lyckades vi också få till. På kvällen blev det födelsedagsfest hos gulle-Monica på Kungsholmen. (Monica på Kungsholmen låter kul. Som en filmtitel typ. Och jag är ganska lättroad.) Massor med dryck, massor med fniss och skratt, ännu mer dryck.

Söndag: Hamburgertallrik och fosterställning.

Ja, det var förra helgen det. Och nu är det alltså snart dags för en ny. Helg alltså. Mycket trevligt. Vila får bli vid sekelskiftet. Jag gör en notering om det. Men först..92 more years of parteey! :-)

1 kommentar:

fanny sa...

92 år till med Pejvan? Yes pleeeeeeze! :-D I'm in!