tisdag 8 april 2008

Tråkig reklam kan bli skoj om man hör fel med flit.

Top model (ja jag tittar på det ibland) är sponsrat av ett hyfsat stort rakbladsmärke. Den specifika produkten som sponsrar top Model heter Venus. Och det är ju helt logiskt att visa en massa halvnakna, lyckliga pinglor ackompanjerat av Bananarama. Hur ska man annars illustrera den kompletta lycka man upplever av att ha slitit ut ett hårstrå i taget från sina stackars ben. Här i Sverige kallar vi det epilering, i andra länder kallas det tortyr.... Som sagt, det är helt logiskt, men roligt? Näe, inte så värst. Jag tyckte faktiskt ett tag att reklamen var så in i ***** irriterande att jag bytte kanal bara av att höra första ackordet. Nu har jag dock överlistat reklamen. Lätt var det också! Om man bara byter ut ordet "Venus" mot "penis" får både reklamfilmen OCH banaramas gamla dänga en helt ny, fnissframkallande innerbörd:

She´s got it,
yeah baby she´s got it
I am your penis, i am your fire, true desire

Sitting on a mountain top
burning like a silverflame
And penis was his name



Ja. Så här fungerar min hjärna. Jag ber om ursäkt.

1 kommentar:

Swedeheart sa...

Ja laten blev mycket battre nu!!