fredag 25 april 2008

Släpp ut mig på grönbete!!

Jag känner mig yster som en vårkalv, har svårt att sitta still på jobbet, och är redan mentalt nånstans med en drink i handen och en lätt bris i håret. Nu är ju tackolov helgen så himla nära att man nästan kan ta på den! Fredagkvällen kommer att påbörjas i solskenet på en jättemysig uteservering med lite middag och svalkande fnitter-dricka. Sedan bär det av mot klubblivet och där blir det dans, dans, dans till gryningen. Vad jag anser om livet imorgon får vi se då. Just nu är det bara väldigt mycket Arja Saijonmaa över hela tillvaron. En solig lönefredag. Kan det bli bättre? Näe, jag tror faktiskt inte det!

JAG VILL TACKA LIIIIVEEEEEET !!!!!

Ha en fantastisk helg allesammans!

2 kommentarer:

rewdboy sa...

trevlig helg på dig åxå!

Swedeheart sa...

Vem ar du vem ar jag levande charader ( TJARAADER)!!