måndag 28 april 2008

Party och paparazzi!

Helgen har varit fabulös på många sätt. Fredagen hann jag med både barhopping och clubhopping. Lördagen blev det mer shophopping. Också mycket trevligt och resulterade i bland annat en ny vårjacka, ett par nya blusar, ett par toppar, en klänning och en kjol. Känner mig mycket nöjd med min shopping-insats. Söndagen var en stillsam dag som innefattade lite promenader i det vackra vädret, lite söndagsstädning och lite (harkel) bakfyllemat.

När man är mycket ute i svängen så är det ju svårt att undvika dessa party-paparazzi som finns överallt på stan och självklart har jag fastnat på bild. På hanky.se finns jag alltså full och flinande till allmän beskådan. Eftersom ni förmodligen skulle kunna hitta länken i alla fall så väljer jag att skita i att skämmas och bjuckar på bildbevis från i fredags. Håll till godo: Här har ni Hanky-Päivi med några ur kvällens partycrew:

http://www.hanky.se/image/479/5345?co_id=129

Inga kommentarer: