måndag 2 februari 2009

Jag mötte Lasse....

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Jag var tvungen att hoppa över ett hejdundrande födelsedagskalas i lördags pga att jag feberskakade och rosslade värre än Darth Vader med stenlunga. Jäkligt trist. Dock hann jag med att hålla i årets första foodcourt som jag hade valt. Jag hade aldrig in a million years trott att jag skulle rekommendera Collage. Men si, det gör jag! Det enda som återstår av det gamla 90-talsdirrot är faktiskt namnet. I övrigt har det blivit en finkrog som absolut kan tampas med åtminstone vilken Melker-krog som helst. Förmodligen till och med klå dem. Maten var fantastisk, servicen likaså och inredningen härligt murrig. Som gjort för en god middag, barhäng eller varför inte klackarna i taket en hel natt. Förutom en förträfflig kväll i goda vänners lag, träffade jag dessutom min mammas idol. Jag ska visa henne bilden nedan, sen har jag i hennes värld uppnått allt som behöver uppnås. Hänger man med Larsa, då är liksom allt....komplett!:-D

Inga kommentarer: