måndag 16 februari 2009

Shake it, shake it, shake it like a digital picture.

Igår kom sambons bror och hälsade på och åt lite sen lunch hemma hos oss. Med sig hade han en ny, fin kamera som han tänkte att han skulle ta lite bilder med, för att sedan göra ett fint fotocollage på hemmaplan. Min sambo kom med den briljanta idén att om man ställer in kort slutartid och tar flera bilder medan man skakar på huvvet för allt vad man är värd så får man helt sjukt roliga kort. Å herregud det blev skrattfest kan jag lova. Det störda är att det inte syns på bilderna att man skakar på huvudet, utan det ser ut som att man fastnat i en vindtunnel eller får stryk av osynliga mannen. Ni som har kameror bara måååååste prova! Det är sjukt beroendeframkallande, dessutom skrattade jag så att jag nästan offrade ett par revben. Det blir ju inte precis några fotografier man ramar in och hänger upp på VIP-väggen hemma, men man skrattar så man välter! Underhållningsvärdet överstiger helt enkelt lätt fotokvaliteten! Som sagt, prova, ni kommer välta av skratt!

4 kommentarer:

rewdboy sa...

eh? och var e bilderna då?

Fanny sa...

undrar samma sak som rewdboy... bildbevis tack???

kallepa sa...

Den finska blixten slår till igen! :-)

http://www.flickr.com/photos/tags/shakeface/interesting/

Digidiva sa...

Kalee-> Tack som attan för flickrlänken! Vilka briljanta bilder.

rewdboy & fanny-> Våra bilder är än så länge i en kamera i Malmö men jag ska försöka få honom att maila över dem asap. Sen ska ni få se på fuuuult:-D