måndag 9 februari 2009

En första rapport från nya arbetsplatsen.

Det är stort. Jag försöker memorera korridorerna så att jag ska hitta tillbaka till min plats imorgon igen. Det är liv, puls och rörelse. Alla jag pratat med så här långt är jättetrevliga och hjälpsamma. Allting är lite snurrigt, men ett helt gäng med möten är redan uppbokade så den här veckan kommer jag i huvudsak att ägna åt två saker:
- träffa en himla massa människor
- försöka hitta mitt lilla bord i landskapet.

Det känns i alla fall hur spännande som helst. To be continued...!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du livar upp Skrapan lite. ;)
Fick du nåt bra till lunch då?

Digidiva sa...

Ugnsrostade grönsaker med basilikakräm! Jag är imponerad faktiskt!:-D

Katarina sa...

Hörde att du fyllde år, congrats!

Digidiva sa...

Tack, tack Katarina!:)

Linnéa sa...

Köp en såndär orange plastflagga som småbarn har på cykeln och fäst på stolen, så kanske skrivbordet är lättare att hitta sen =)