tisdag 3 februari 2009

Hurra,hurra, hurra! Idag är ingen vanlig dag.

För idag är det min födelsedag. Jag får väl be om ursäkt för att jag blåser i min egen trumpet (eller hur det där ordspråket går egentligen) men jag ÄLSKAR att fylla år. Jag tycker det är precis lika lajbans nu som när jag var 5. Man ligger och låtsas sova så hör man sambon tassa upp och börja prassla med papper och pyssla omkring och så ser man galet överraskad ut när man börjar höra de första tonerna av "ja må hon leva". I loves it! Dessutom har nån vänlig själ beställt sol till min födelsedag. Det enda som skulle kunna göra den här dan ett enda dugg bättre vore att få lite blogg-gratulationer av alla er finingar. Nu måste jag gå och äta lite tårta. Nej fel, MYCKET tårta menar jag så klart. Idag är det resårbralla på och smilband upp hela dan:-D




7 kommentarer:

yoakeem sa...

GRATTIS, världens bästa Päivi! ;)

Anonym sa...

Stort grattis! Och tänk, snart är du vuxen också.

/Heli

rewdboy sa...

yooo!
grattis tanten!
vi ses på lördag

Daniel sa...

Onneksi olkoon!

Digidiva sa...

Tack och kiitos för grattisarna. Nu blir jag nog vuxen vilket år som helst;-)

Swedeheart sa...

Grattis!!!! Vi kan väl göra som så att vi firar dig när ni kommer hit i sommar!!!! =D

Digidiva sa...

Swedeheart-> DEEEEEAL!!!!!!!!!!! :-D