fredag 6 februari 2009

Ledig fredag, långa armar!

Imorgon drar melodifestivalen igång vilket i vanliga fall brukar vara en stor grej i mitt liv. Nu kommer det spektaklet (faktiskt!)i andra hand eftersom jag skrapat ihop ett så himla hett party-startfält inför morgondagen. Festliga människor får ej hållas törstiga så jag springer nu fram och tillbaka på de systembolagen närmast där jag bor. (Ja, jag är en sån lurig en så jag går på flera olika bolag och handlar med min oskyldigaste " lite vin till middagen är ju trevligt"-min:) Nu när nätet verkar funka någorlunda igen så passar jag helt enkelt på att önska trevlig helg och ett hett tips till det inbjudna partycrewet: Kom glada, men kom framförallt törstiga! Lova att vara uttorkade, då har det varit värt att få de här nya, stiliga gibbon-armarna.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, då våldsgästar jag imorgon. ;)