fredag 27 februari 2009

Heureka, jag har upptäckt mönstret!

Så fort jag drömmer, tänker, skriver, säger eller på något annat sätt använder ordet "vår", ja då kan man ge sig f*n på att det absolut inte blir någon vår. Det kan bli lite vilket väder som helst, men vår? Absolut icke. Det verkar vara samma princip som med klädaffärer som på nåt sätt har "mode" i namnet. Det är liksom allt annat än mode i dem.
Därför byter jag härmed taktik helt.

Idag gläds jag alltså så jäääääääävla mycket åt det ymniga snöfallet! Jag ska göra snöänglar och snöbollar och snölyktor och jag ska åka plastpåse och jag ska köpa pälsmuff och jag ska skratta och jag vill verkligen aldrig att det ska bli sommar. Hör ni det vädermakter? Aldrig sommar, alltid vinter, det vore det bästa som kunde hända!!! Det allra bästabästaBÄSTA!!




(psst, vad ska vi sätta på att det är solgass imorrn...?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det funkade. Solen skiner. :)

rewdboy sa...

men du..det är februari. våren inträffar typ i april. så hold your horses!! februari är årets kallaste månad och de dröjer läääänge innan våren kommer