måndag 29 september 2008

Världens kortaste helgsammandrag

Fredag: Full (i alla bemärkelser:-)rulle på söders höjder. Mycket, mycket bra.

Lördag: Promenad i det fina vädret runt i hoodsen. Provsmakade gratisostar på vasastans ost, och köpte ett jäkligt ogratis barolo-vin på bolaget. 220 bagis. Smakade inte ett dugg bättre än de där 80kronors-pavorna jag i vanliga fall slår till på. Då har man lärt sig det. Fantastisk ost- och vinkväll på Kungsholmen med massor av trevliga ostar, viner och människor.

Söndag: Bollställning i soffan.

Sen blev det måndag kvart i 6 imorse när klockan ringde och jag gick till gymet. Nu är klockan lite över tio och plötsligt börjar jag förstå varför hantverkare äter lunch ungefär den här tiden på dygnet...Jag måste nu gå och äta upp allt som finns i skåpen på jobbet. Sedan kanske jag har ork att blogga lite till. Men nu: muuust.....eat...befor.....fainting....

Inga kommentarer: