torsdag 25 september 2008

Sport är ett fint sätt att umgås....

Så vad har bilden nedan med sport att göra undrar ni? Varför publicerar jag bilder från krigszoner, harmageddon och apokalypsen? Jo, det ska jag säga. Så här såg det ut utanför min port igår när de där jääääääääävla derby-huliganerna samlades för att dricka öl, krossa ölglas, elda upp tidningar, kasta smällare på förbipasserande, elda tidningar mitt i bilvägen och allmänt bara demolera. Inuti dimman står det en hel hög med konsonant-okunniga vrålapor och bara låter. Utanför bild finns ytterligare 3 polispiketer och x antal poliser. Fotot för övrigt taget djärvt kurandes i tryggheten bakom vardagsrumsgardinerna. Sport. Det är fina grejer det....

5 kommentarer:

rewdboy sa...

de där e sånt man vackert får tåla om man nu prompt måste bo i innerstan så nära som möjligt till allt.

stopm whining for gods sake!

Digidiva sa...

Va? Ska jag tycka det är ok med vandaler bara för att jag bor i stan...?

yoakeem sa...

*sniff* *sniff* Vad är det som luktar? Aaaahhh! Det är avundsjukan som luktar.

Digidiva sa...

HAHAHAHAHAHAHA.

Swedeheart sa...

jävla vandaler!