måndag 22 september 2008

Ska man vara cutting edge är det viktigt att ha koll!

När man jobbar med digitala medier, internet, webben, ja allt det "nya" så är det jäkligt viktigt att man håller koll på vad som händer så man inte plötsligt är lika ute som nalle knutsson , linda rosing och sockiplast. Vad vill folk se? Vad är viktigt? Hur reagerar människor på olika saker? Ja hur funkar allt som har med den nya kommunikationen att göra liksom. Jag surfar mig alltså genom branschwebbarna för att vara helt säker på att vara med i matchen. Idag läste jag nåt helt revolutionerande just i en dylik branschblaska. Och det har gjorts en saaaatans massa undersökningar för att komma fram till kontentan så det måste ju vara bra skit. Check out århundradets statement:

"Undersökning för undersökning visar att människor lyssnar på varandra. "


Dagens trendbevakning *check* Nu kan man somna om.....

2 kommentarer:

Swedeheart sa...

Neej!! Nalle Knutsson är väl inte ute??? Säg att det inte är sant!!!!

Digidiva sa...

HAHAHAHA! Jag ser faktiskt Nalle lite titt som tätt. Han ser mer och mer ut som en plastic padding-ödla för varje gång. Kusligt är vad det är!