torsdag 11 september 2008

Att lära andra människor nya saker är en ynnest.

Den glada mannen på bilden är min kollega Flashe. Han jobbar med flash hela dagarna så det är ju en sabla tur att han blev döpt till ett så praktiskt namn. Han jobbar alltså då med flash och det härna intööörnet hela dagarna. Tänk då så glad och stolt jag blev när jag idag lyckades lära honom något nytt nätrelaterat. Förvisso inte rent tekniskt, men ändå. Jag lärde honom att förkortningen IRL betyder In Real Life. Och ni ser ju vad glad han blev över det! Eller så är han glad för att han har druckit några öl, vad vet jag.:-D

3 kommentarer:

fanny sa...

HAHAHAHAHA. Själv lärde jag ut att "ff" står för "fortfarande" häromdagen. Vi kanske borde hålla kurser, du och jag?

poobla sa...

Han e ju bara en glad jävel helt enkelt. IRL.

Johanna sa...

Asså trädekoren i bakgrunden är EJ OKEJ