fredag 12 september 2008

TGIF!

Ah denna fredag har potential att bli riiiiktigt grym. Jag tänker smyginleda helgen med lite vin redan till lunchen, sedan blir det AW med jobbet och efter det lite middag med en massa trevliga mänskor. Efter middagen spränger vi in en liten alkoholfri aktivitet. (Jag vet, visst är det o-ortodoxt?? Jag känner mig helt Crazy Daisy:-) Vi ska i alla fall se Patrik 1,5 som jag har rätt höga förväntingar på och när vi sett den då uppsöker vi valfritt etablissemang för fortsatt drink-marathon. Och som grädde på moset så skiner solen från en klarblå himmel också! Nån där uppe är på min sida idag:-) Ratta ratta raa!

1 kommentar:

Tits sa...

Alkoholfritt!!! Oseriöst säger baljorna. Likör på popcornen kanske? Anyhow, lyckades inte få länken att funka. Just nu får du kärlek, en stjärna i kanten ska du nog få med, i sinom tid.