tisdag 9 september 2008

En måndag snabbare än nike-svoooshen!

Ojojoj! Igår var en så intensiv dag så jag nästan inte hann med den själv. Klev upp kvart över 6 på morgonen.(Bara en sån sak!! Jag menar jag kliver inte upp klockan 6 annat än i två fall: På julafton och på min födelsedag. I båda de fallen är det för att jag är pirrig och förväntansfull och vill börja öppna paket och äta tårta. Det är verkligen de enda gångerna jag tycker det är rätt ok att kliva upp i griseottan.) En snabb dusch senare var jag på väg till en filminspelning. Hela dan var grymt kul och intressant på många sätt och 10 intensiva timmar senare var jag hemma. Då kastade jag mig in genom dörrn åt en dagsgammal fralla och sprang iväg till gymet. Sedan kom jag hem helt utmattad tittade på Dexter och halvslocknade i första reklambrejket så gårdagens avsnitt för mig var: introt, dexters ex kom med en kall kopp kaffe och eftertexterna. Jag antar att det hände nånting mellan de här sakerna så om nån kan/vill så fyll gärna i luckorna. Häpp så var det morgon igen och nu sitter jag här på blanka tisdagen och försöker komma ikapp mig själv. Nån liter kaffe till bara så ska jag nog vara på banan igen.

Inga kommentarer: