söndag 7 september 2008

Idag firar jag Birkastans dag!

Jajjemensan idag har mitt hood sin alldeles egna dag. På aos säger de att man bland annat kan prova på sumobrottning eller drejning. Sumobrottning går bort helt för det verkar bara plågsamt. Jag orkar inte börja arbetsveckan med brutna revben. Drejning däremot kanske skulle kunna vara nåt. Så länge jag slipper ta i geggamojan. Och så länge jag inte behöver trampa på den där pedalen som får leran att snurra runt. Och så länge jag inte behöver knåda till nån svajig askkopp eller vårtig kaffemugg. Men om det i övrigt går till som i Ghost så kanske det kan vara trevligt. Ja, jag ska bege mig iväg och leta efter drejarhörna nu. Ha en härlig söndag allesammans!

1 kommentar:

rewdboy sa...

drejning? ghost? vad händer? antingen e du fjortis eller så närmar du dig pensionsålder...